HD/AD röntgen..

har fått Ayashas resultat:

HD B
ED UA
ögon UA

:) så nöjda är vi med detta och det känns befriande att inte behöva undra längre :)
"Missväxten" i armbågarna är även den kollad och fick svar att det såg helt normalt ut och att vi inte behöver oroa oss. Känns ju bra men just pga av det utlåtandet oroar jag mig ändå. När Ayasha var valp sa de nämligen på Strömsholm att hon säkerligen kommer att leva utan problem med detta men att de utväxter hon haft ALDRIG skulle försvinna!?

Ikväll fick jag veta att Nisse och en nära vän varit och tränat varpå Nisse blev skrämd och kastade av ryttaren som nu ligger på lassarettet med osäker grad av skada och spräckt skalle :(. Hjälmen var knäckt i fem delar och det känns väldigt oroväckande. Detta känns inte alls roligt och jag hoppas innerligt på det bästa. Håller tummarna allt jag kan!

Kommentarer
Postat av: Gudrun

Grattis till röntgenresultatet. Skönt för Er att veta. Ska oxå beställa tid för detta så även vi får det "ur världen"!

Förstår din oro gällande ryttaren o vi får hoppas att det slutar bra!

Kram o ha en go helg!!!

2010-11-19 @ 07:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0