Hemma igen.

Idag tog vi oss iväg i snöovädret och begav oss hem, saakta gick det men hem kom vi välbehållna till massor av snö. När jag öppnade bagageluckan stod Ayasha riktigt och skakade av iver att få komma ut och jag lika lycklig  släppte ut henne tog med henne bort till gräsplanen och så fick hon springa lös :) Hon har varit lös mestadels av tiden i dalarna och det har gårr suveränt, så nu gäller det att uppehålla detta.

Båda skönt och tråkigt att vara hemma, men röntgen står på listan, lite jobb och möte med min lärare på Redog. Måste ut till Nisse en sväng oxo, så imorrn ger vi oss ut i stallet, där finns det stora fina ytor att springa och busa på för både mig och Ayasha :)

Länge har vi trott att löpet kommer vilken dag som helst men så har fallet inte varit.. I söndags kväll märkte jag av det första tecknet, en liten blodfläck i bäddsoffan där jag sovit.. INGET på golvet nånstanns men en himmla massa tvättande. Och bra var då det för Marcus har grundligt städat hela lägenheten medans vi varit iväg :) Nu hoppas vi på att hon planerar in ett lagomlångt löp som hunnit sluta innan lille Ikaros kommer (alt att hon förblir SNÄLL även under löpet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0